dinsdag 7 mei 2013

Eindreflectie:

Pfffffffffffff, daar zijn we dan. Bijna een jaar later dan gepland, maar mijn blog is eindelijk af.
Uiteindelijk vond ik het een leuke opdracht die mijn ogen voor de digitale mogelijkheden in het onderwijs wel geopend hebben.
Er is ontzettend veel mogelijk via het internet. Interessant vind ik wel de discussie rondom de vormgeving van onderwijs. Wat moeten wij kinderen nog voor kennis bijbrengen als alles met één of twee goede zoektermen op google te vinden is?

In ieder geval wat digitale kennis en onderwijs gericht op het gebruik van computers en internet. Daar ben ik inmiddels van overtuigd!
Ik heb door het gebruik van de blog mijn eigen vaardigheden in ieder geval opgekrikt. En niets als minst belangrijkste is dat door de noodzaak van dit vak, maar ook wat vakken bij Guido Paap mijn drempel tot computers wel aardig is weggetrokken.

Nogmaals excuus dat het zo lang heeft geduurd! Het duurde even voordat ik de digitale weg had gevonden en kon berijden....

Op een goede afloop, bedank ik u alvast voor de lessen en het geduld.
Hopelijk vind u een gaatje om het na te kijken!

Groetjes Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten